Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Χρόνια Πολλά Μαμά, Σε Αγαπώ Πολύ!


Μαμά,
 σ' αγαπώ για όλες εκείνες τις στιγμές που με σήκωσες όταν ήμουν πεσμένη.
Για όλες εκείνες τις φορές που αντάλλαξες το ζεστό σου χαμόγελο με το κατσούφιασμά μου.
Για όλες εκείνες τις φορές που χτένισες τα μαλλιά μου και με έβαλες για ύπνο.
Ή για όταν χρειάστηκες κάτι για τον εαυτό σου, αλλά έδωσες προτεραιότητα σε εμένα.
Για όλα τα όνειρα που μοιραστήκαμε και τα δάκρυα και τα γέλια.
Σ' αγαπώ, μαμά με όλη μου την καρδιά!
Δεν υπάρχει καμία σαν κι εσένα!

Κυριακή 12 Μαίου 2013-Η Γιορτή της Μητέρας.

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!Τους αξίζουν οι καλύτερες ευχές για την αγάπη που μοιράζουν, την υπομονή και τη γλυκύτητά τους.  Είναι εκεί όταν τις χρειαζόμαστε, πρόθυμες να μας ακούσουν και να μας δώσουν τη φροντίδα τους, την αγκαλιά τους, να μας ηρεμήσουν, να διώξουν μαγικά το φόβο και τον πόνο μας.
Μητέρα, μαμά, μάνα, μανούλα! Όπως κι αν τη φωνάζετε, φροντίστε να μην ξεχάσετε τη γιορτή της και να εκφράσετε την αγάπη και το σεβασμό σας. Λίγα λουλούδια, μια αγκαλιά ή ένα απλό ''ευχαριστώ'' μπορεί να φαίνονται λίγα, αλλά για την κάθε μητέρα είναι ο θησαυρός του κόσμου όλου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου